13 June 2007

Κοινή λογική

Χθες μου είπε κάποιος τη γνωστή αστεία φράση:
"Δεν πρέπει να εμπιστεύεσαι κανένα".
και επειδή είχα κέφια, -όταν έχω κέφια δεν συζητάω κουταμάρες επί του θέματος-
του είπα "και γιατί να εμπιστευτώ εσένα;" Δεν το κατάλαβε,
και μου απάντησε πως δεν έχουμε κάποιο transaction μεταξύ μας που να απαιτεί εμπιστοσύνη σχετικού είδους με την προηγούμενη κουβέντα μας.
Μετά του το εξήγησα, ...του λέω με συμβουλεύεις να μην εμπιστεύομαι κανένα, αλλά αν ακούσω την συμβουλή σου δεν πρέπει να εμπιστευτώ ούτε εσένα (που μου λές να μην εμπιστεύομαι κανένα). ...και δεν χαμογέλασε, τουλάχιστον από το εγγενές humor του παραδόξου.
Τελικά πιστεύω ότι σε μερικούς ανθρώπους δεν έχει "δοθεί η χάρη" του να καταλαβαίνουν.

3 comments:

kanataki said...

πω ρε δυστυχία ο τύπος! είμαι σίγουρη πως έχει αναπτύξει την δεξιότητα να παρακολουθεί μέχρι και την πλάτη του, μπας και του τη φέρουν..
Και απο χιούμορ...Θοδωρής Ρουσόπουλος

Jef Costello said...

χαχαχα, φαντάζεσαι να καθήσεις να πιείς ένα καφέ με τον Ρουσόπουλο :)

diva said...

Άφες αυτοίς..:-) καλέ μου φίλε